נדחה הדיון מחר במשפט נתניהו, התביעה תשיב לסנגורים עד ליום ראשון

    אליהו גרין No Comments on נדחה הדיון מחר במשפט נתניהו, התביעה תשיב לסנגורים עד ליום ראשון

    בית המשפט קיבל את בקשת הפרקליטות לדחות בארבעה ימים את המענה לסנגורי הנאשמים וכן לדחות את הדיון הקבוע למחר במשפט

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפט נתניהו: בית המשפט קיבל את בקשת הפרקליטות לדחות בארבעה ימים את המענה לסנגורי הנאשמים בנוגע לשימוש בתוכנת "פגסוס" במסגרת חקירת תיקי האלפים וכן לדחות את הדיון הקבוע למחר במשפט.

    בבקשת הפרקליטות נכתב כי "בתקופה האחרונה נערכת בדיקה מקיפה של הנושא במשטרת ישראל. הבדיקה נעשית במספר מישורים, לרבות מישורים טכנולוגים. המאשימה מבקשת לעדכן כי הגורמים במשטרת ישראל האמונים על עריכת הבדיקות בנושא זה, מסרו כי לצורך השלמתן, ועל מנת להביא את תמונת הדברים במלואה לפני בית המשפט הנכבד, יידרש פרק זמן נוסף של 4 ימים".

    כזכור, אתמול החליט בית המשפט לדחות את הדיון שהיה אמור להתקיים היום במשפט, זאת על רקע הפרסומים בנוגע לשימוש ברוגלה בחקירות התיקים ודרישות הסנגורים לקבל מענה לשאלותיהם בנושא.

    ביום חמישי האחרון פנו סנגורי הנאשמים, עורך הדין ז'ק חן המייצג את בני הזוג אלוביץ וכן עורך הדין בעז בן צור, סנגורו של נתניהו לבית המשפט בדרישה להורות לפרקליטות להשיב לשאלותיהם בעניין השימוש בתוכנת "פגסוס" בחקירת תיקי נתניהו ולהעביר לידיהם את כל חומרי החקירה שנאספו באמצעותה.

    באותו ערב פורסם בערוץ 12, כי בדיקת הפרקליטות העלתה שנעשה שימוש בתוכנה במהלך חקירות תיקי נתניהו לפחות במקרה אחד, באופן החורג מהצו השיפוטי שניתן.

    כמו כן פורסם כי בפרקליטות עדיין נמשכת הבדיקה ובשלב זה טרם ברור היקף השימוש בתוכנה בחקירות ראש הממשלה לשעבר והיקף החריג מהצווים השיפוטיים.

    על פי הפרסום, גורמים המעורים בפרטים טענו כי אף שבוצע שימוש בתוכנה, אף אחת מן הראיות בתיקים לא הושגה לבסוף באמצעותה של תוכנת הרוגלה.

    בערוץ 13 פורסם כי במשטרה הטעו את הפרקליטות וטענו בתחילה כי לא נעשה שימוש בתוכנה בחקירת תיקי האלפים, אך לאחר שגורמים בפרקליטות דרשו לבצע בדיקה נוספת – המשטרה שינתה את גרסתה והודתה כי התוכנה הופעלה נגד מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, עד המדינה שלמה פילבר.



    0 תגובות